Fyndat och pysslat...

Igår fyndade jag lite grejer på stadsmissionens second hand som jag tänkte ha och pyssla med om jag har tråkigt någon dag.
Det blev en väggförvaring till hallen,ett nyckelskåp,en kaffefilterhållare och en liten vit korg med handtag som man kan ha blommor i.
För allt betalade jag 60 kr och det är ju billigt och bra när man ska fynda.
Väggförvaringen är en gammal från Ikea som består utav trälister med utstickande pinnar som man hänger korgar i tyg på.
Den var i bra skick men lite dammig så jag tvättade tygkorgarna och så blev de som nya.
Först tänkte jag ha den i barnens lilla mysrum men eftersom korgarna är röda och jag tänkt ha rött som accentfärg i hallen så ändrade jag mig och planerar istället att hänga den på hallväggen så att man kan lägga allt som hamnar på byrån i dessa korgar istället.
Träfärgen passar ju inte mitt hem så inatt målade jag den vit och så här blev resultatet:

25 spänn och lite färg, det är ett fynd!

Kommentarer
Postat av: ingbac44

Vilken trevlig korghängare du hittat. Vill också ha en sån.

2012-05-24 @ 14:22:15
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0