...och "piffat"...

Korgen som jag tänkte ha blommor i köpte jag för 5 kronor och så piffade jag till den med ett rosa band och en rosett som jag hittade i städskåpet och som förmodligen har suttit på någon present som lilla Sessan fick när hon var nyfödd.
Det är ju just därför det är bra att ha lite samlarmani även om jag erkänner att jag under en tid gått över gränsen med att spara saker som kanske någon gång skulle vara bra att ha men som allt som oftast blir liggande och bara tar plats.
Nu sparar jag bara saker som jag vet att jag ska använda och så ibland råkar det slinka med en och annan onödig sak som det där presentbandet men det var ju faktiskt bra att ha iallafall=)
Korgen före och efter "piffningen"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0