Lite märkligt...

Att när jag äntligen hittade bloggappen så gick laddaren till telefonen sönder. Så nu skriver jag från sambos ajpåååån. Utan app och det fungerar. Det var ju märkligt. Jag har inget vettigt att säga mer än att jag läst någonstans att folk som har det stökigt hemma har ett bättre sexliv än folk som har det städat. De stökiga hade sex oftare och kunde slappna av bättre eller något sådant. Jag har ju fyra barn så jag får väl erkänna att jag även har det stökigt hemma ganska ofta,men jag städar ju jämt. Det är där jag inte får den där undersökningen att gå ihop riktigt. Den måste vara gjord utav någon som ville ha en bra ursäkt att slippa städa helt klart. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0