När misstankar bekräftas...

Jag har en misstanke om att en utav mina grannar är en aning psykiskt distraherad. Jo för att när man möter någon som skriker och svär som denne så kan man ju få sina misstankar. Igår skrev jag ett inlägg om att jag funderar på att sälja min syskonvagn full med grannens hundhår och denne har kommenterat detta från en gemensam fb-väns konto. Att det kan vara katthår och att jag kan komma ner om jag vill något. Jag kan ju säga att mina misstankar om psykisk ohälsa knappast minskat efter att någon jag inte är vän med kollar in min fb och kommenterar från någon annan. Nä jag har inget att säga bittra tanter som utan anledning byter håll vid möten och skriker och svär som en galning. Jag menar är det någon som vill lätta sitt hjärta så är det nog grannen själv liksom. Jag har bara lite svårt att förstå vad den vill mig och kan inte knäcka koden "fan,helvete,jävlar" vilka är de enda ord grannen lyckats klämma ur sig till mig. Det bådar inte gott för kafferep precis. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0