The pessiness...förmodligen en sjukdom.

Ni vet sådana där dagar då man går och stör sig på precis allt men vägrar gnälla om problemen för någon eftersom man inte vill bli sedd som en gnällig,tråkig,pessikärring i bitteråldern? En sådan dag hade jag igår. Även i förrgår. Sådana dagar är det iallafall bra att ha en blogg som man kan gnälla till så att ofrivilliga slipper lyssna. ( Jag tvingar ingen att läsa min blogg så stör min gnällighet så klick åt ett annat håll) Man kan ju liksom inte gå runt och gnälla över saker som: Mina tånaglar är för långa och jag orkar inte leta igenom hela det stökiga hemmet efter en jäkla nagelklippare,det är hål i skreven på alla mina leggings och därför måste jag gå runt i mysbyxor och känna mig fet eftersom jag är medveten om att skrevhålens uppkomst beror på lår som gillar att stryka sig emot varandra, Jag har 48 samtal att ringa om dagisplats,sjuka barn o annat och jag hatar att prata i telefon...speciellt med folk jag inte känner,jag har den äckliga lingonveckan och flottigt hår så till och med min kära sambo är lite avståndstagande mot mig och bad mig igårkväll att ta en dusch (för att jag luktar svett) men det gjorde jag inte i ren protest så nu sitter jag här och verkligen måste duscha men jag hatar måsten och...förstår ni problemen? Nä. Det är därför jag skriver dem här istället för att tjata till någon stackare jag känner. Nu ska jag duscha faktiskt. tjingeling

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har med gnällsjukan och känner mig i närheten som du. Jag skyller detta på vintern och mörkret!! Kram på dig.

2013-01-22 @ 07:28:00
URL: http://www.malinpalinsdag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0