Hejdå kompis!

Jag har gått runt länge med min gamla mobil. Den har varit med om mycket. Åkt in i tvättmaskinen men blivit räddad i sista sekund, badat i en vattenpöl,blivit hamrad på utav minsta sonen och tuggad på utav min lilla sessa. Turfkompisen nummer ett i ur och skur. Senaste tiden har jag inte kunnat se så mycket då skärmen blivit alltför repig och så har den stängt av sig ofta när jag pratar med någon och batteriet klarar inte många timmar i taget längre. Igår fick jag helt enkelt gå och inhandla en ny turfkompis. Det blev en samsung galaxy gio för en femhundring på Maxi. Kunde ju inte låta bli den då när det var så billigt. Har letat efter en telefon jag kan turfa med länge men haft krav på att den måste vara billig och tåla lite misshandel. Det gör förmodligen inte den nya lika bra för den är riktigt plastig men får väl köpa ett skydd. Går iallafall avsevärt bättre att skriva och fota med än den gamla så det var ju ett billigt fynd:) Så hejdå kompis tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0