Nu har jag en till blogg...

...till mina hemprojekt så nu kan jag använda den här till annat.
Kanske till att skriva av mig mitt agg.
Jo för idag har jag gått och irriterat mig på sambon.
När han kom hem från jobbet ville han sova middag.
Jag har varit hemma med sjuka och gnälliga barn hur länge som helst men det är väl klart att sambon är trött efter jobbet.
Sessan var arg och skrek så sambon blev sur för att hon väckte honom när han precis hade somnat.
Jag blev sur.
Alla blev sura.
På kvällen skulle han göra matlåda till jobbet då det inte blev några rester över från middagen och frågade mig om nudlar och kyckling passar bra ihop.
SUCK!
Ser jag ut som någon jäkla matexpert?
Nudlar är enligt mig sjukt äckligt och jag antar att det passar med kyckling men vad är det för jäkla irriterande fråga?
Jag orkar inte med tjafs och gnäll och folk som ställer idiotiska frågor.
Det är höst och regnar ute.
Slut på energi har jag också.
Är så trött att påsarna under ögonen värker.
Snälla sommar kom tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Men hödödu! Var finns din andra blogg? jag vill ju se dina projekt! :)

2013-11-05 @ 17:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0