Feberbarn...

Är hemma idag för att yngsta sonen är blek och har feber. Det härjar magsjuka på båda dagisen där jag har mina barn och jag håller tummarna stenhårt att det inte är det han har fått.
Han var uppe i tio minuter imorse men sedan gick han och la sig igen.
Själv satt jag och funderade på om årets magsjuka är en sådan där hastig som dyker upp huxflux eftersom barn lämnats på dagis av sina föräldrar och sedan börjat kräkas.
Jag menar att det kan ju då inte funnits tecken på att barnen varit sjuka för då hade de väl inte blivit lämnade eller?
Sedan berömde jag mig själv och sa högt till var och en utav mina barn utom lille sjuklingen som ju sov: " Jag är nog världens bästa mamma, eller hur?" Sedan fotade jag deras reaktion på det och då såg det ut så här:

En bild säger mer än ord brukar det ju heta...
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0