Organiserat i kylskåpet...

Den här veckan har jag jobbat 45 timmar och idag mår jag inte så bra,har ont i ryggen,magen och är lite hängig.
Orkade inte ta tag i något större här hemma så jag gjorde en kylskåpsmakeover:)


Det var fullt med grejer och kladdigt på hyllorna därinne i kylen så då fick jag en liten släng utav ordning och reda,slängde ut allting och skurade hyllorna och sedan fixade jag förvaring för burkar som bara klibbar i en svart plastlåda och ännu en till ketchup,dressingflaskor och sådant.
Grönsakerna fick en vit plastlåda och smör,ost och "frukost" grejerna fick stå på en bricka.
Det måste ju innebära lite mindre klet och kladd i framtiden.
Iallafall så ser det ju lite mer ordnat ut.
Någon gång om några år kanske hela hemmet är lite mer iordning om jag fortsätter organisera på det här viset.
Man kan ju alltid hoppas åtminstone...
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0