Kräkis...

Vaknade klockan 3 inatt av magsmärtor och några minuter senare så var katastrofen ett faktum.
Jag har fått kräkis:(
Jag har inte tid med sådant...
Idag skulle jag städa och få bort en massa grejer från hemmet men istället ligger jag på soffan och vrider mig i magont varannan minut.
Barnen är uttråkade och jag har fått rota fram några gamla vhs-filmer som de inte tröttnat på för att få lite vila och tid att få ordning på min mage.
Har druckit massa mineralvatten och väntat i flera timmar innan jag tillslut vågade äta lite tonfiskröra.
Än så länge har jag fått behålla det och magen gör mest ont om jag rör mig.
Nu håller jag tummarna att detta var en endagssjuka.
Jag har så lite tålamod ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0