Fynd på nyårsafton...

Jag har jobbat så mycket senaste tiden att jag varken haft tid eller ork för några som helst nöjen. På nyårsafton var jag äntligen ledig och på förmiddagen åkte jag till Hansa city och hittade faktiskt några bra fynd på rea...
Nagellack i guldfärg skulle jag aldrig lägga pengar på i vanliga fall men dessa kostade bara en tjuga och när ska man ha guld om inte på nyår?
Nästa fynd blev en kavaj och en skjorta med slips till yngsta sonen och för sammanlagt 175 kronor blev han så här snygg på nyår:

Mellansonen bar även han ett reaplagg för 75 spänn:

...liksom stora sonen där skjorta+slips också kostade endast 75 kronor:


...lilla tjejen hade på sig en klänning som jag köpte när jag var på Gekås och jag minns inte vad den kostade men det var iallafall ett billigt fynd och hon såg ut så här på nyår:


Jag tyckte det var rätt roligt att jag lyckades hitta fina outfits till barnen på nyårsaftonens förmiddag och fynda allting till reapris...ibland har man tur:)
Gott nytt år på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0