Inga sömnproblem här...

Jag har sovit med sleep as android brevid mig några nätter.
Jag har nämligen fått till mig att det är totalt omöjligt att väcka mig när jag väl har somnat och därför tyckte jag det vore intressant att se hur jag sover.


Det här är sömnanalysen i en och en halv timme från att jag går och lägger mig.
Som synes har jag ingen fas där jag ligger och slumrar till utan jag somnar på stört och går direkt till djupsömnen.
Därför går det inte väcka mig om jag råkar somna på soffan helt enkelt.

Här har vi nattens analys och jag minns att jag blev väckt utav sonen som kom och lade sig brevid mig och som några gånger sparkade till mig under natten.
Så jäkla häftigt att det syns!
Jag har definitivt inga sömnproblem och vad jag vet så är djupsömnen den sömn som är viktig och den utgör vanligen 10-15% av sömnperioden så när min uppgår till över 80% av min sömn trots att jag blivit väckt så får man väl säga att jag sover riktigt bra.
Intressant tycker jag...
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: mallanfrallan

Livy hade den appen ett tag pa sin ipod, a hon sov jatte oroligt!! Hennes spelade tom in ljud, hon mummlade i somnen a snarkade som bara den!! Haftigt!

2014-03-28 @ 20:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0