Jobbigt...

Dagens åkomma är illamående.
Igår var det huvudvärk.
Om jag måste välja så väljer jag nog illamående eftersom det går i vågor vilket inte huvudvärken gör.
Idag måste jag försöka hinna med att städa inför julen.
Skulle egentligen ha gjort det igår på dagen innan jag skulle jobbat kväll men jag kunde inte göra mycket alls på hela dagen för den jäkla huvudvärken och jag var bara gnällig och alla ljud ekade i huvudet och jag trodde jag skulle få vansinnesutbrott.
Imorgon ska jag få komma till sjukgymnasten som läkaren skickade mig till så då får jag förhoppningsvis hjälp mot värken av foglossningen och kanske kan de även hjälpa mig med huvudvärken på något vis som tyvärr inte läkaren kunde eftersom jag inte får äta vissa mediciner när jag är gravid.
Illamåendet har jag provat åksjuketabletter emot och jag tyckte faktiskt att det fungerade men jag gillar inte att äta tabletter när jag är gravid även om det sägs att de är ofarliga så får jag nojja.
Läkaren sa att akupunktur kan hjälpa och de ska de kunna hos sjukgymnasten.
Ja själv så tycker jag att akupunktur låter lite hokuspokus men jag har aldrig provat något sådant så jag är öppen för vadsomhelst nu,bara jag får hjälp.
Igår prövade jag dock allt som läkaren sa att jag skulle,med att dricka mycket vatten och ta två panodil efter några timmar men det fungerade ändå inte=(
Jag hatar att vara så här gnällig och jag hatar att jag inte vet från dag till dag om jag ska kunna gå till jobbet eller inte.
Jag vill ha ordning och reda på mitt liv men just nu är det bara kaos.
Idag är sambon hemma och sjuk också,han har ont i magen och hostar och har sig så jag säger bara blä på allting och skiter i det.
Nu ska jag ge mig på att försöka städa.
fast inte under sängarna för det kan jag inte.
Nästa gång jag skriver här så lovar jag att jag ska vara positiv och inte gnälla.
TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0