Makeover i hallen för tredje gången...

Nu har jag då varit och röjt runt i min hall igen.
Tröttnade på att det hela tiden ser så rörigt ut med kläder och skor överallt så jag köpte en begagnad furugarderob för 250 spänn och sågade av en del på en trasig gammal apotekardisk som stått i förrådet och väntat på att lagas i ett par år och så skruvade jag ihop och målade allt i vitt.
Den fasta garderoben i hallen ser väldigt gul ut brevid den nymålade garderoben men jag orkar inte bry mig om det för hyresvärden kommer ju förmodligen renovera hallen inom några år då det blir rätt slitet efter femtio år utan att något har gjorts.
 
Så från detta blev det nu istället...
så här!
Och istället för så här
 så blev det då så här
Och nu ska jag bara piffa till allting litegrann och sedan ska jag inte stöka mer i hallen för nu får det vara så här...om jag inte orkar måla om väggarna i grått för jag är ganska sugen på det men isåfall gör jag det nästa månad.
Möbleringen är iallafall klar och ska inte ändras mera.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: mallanfrallan

A va snygg min byra blev!! Bara av att byta handtag?? supernajs! :) a garderoben blev ju jattefint me a praktiskt da du far undan alla skor a jackor sa de ser lite battre ut! duktig du e!!

2012-09-30 @ 12:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0