Hjärnan måste uppdateras...

Alltså förra inlägget var ju lite väl kiss o bajs nivå på men jag kan ju inte hjälpa att jag faktiskt skrattade väldigt åt detta. Jag är nog inte riktigt som jag ska vara. Det säger jag inte för att jag är barnslig nog att skratta åt kiss o bajs utan för att jag hela morgonen gått och gnolat på en låt som fastnat i skallen utan att jag hört den på radion. Tyckte foljktittade lite konstigt på mig under morgonpromenaden. Fast det är inte alla som får höra mig sjunga Karma chamelion mitt på ljusa dagen heller. På eftermiddagen kände till och med jag själv att jag var trött på munspelsmelodin och tvingade mig själv att sjunga första bästa låt jag kom på istället för att se om det kunde hjälpa mig att få ur låtjäkeln ur skallen. Det fungerade! Dock så fastnade även denna melodin och familjen vill inte heller höra mig sjunga "listen to your heart" med min inbillade roxettestämma. Undrar vilket vilket årtionde jag fastnat i och om det gäller annat än låtar som etsar sig fast i skallen en hel dag. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0