Sliten?

Nu har jag haft ett uppehåll igen. Medan jag varit osynlig på nätet och varken bloggat eller fejsbookat har jag spenderat tid med familjen...eller ja jag har iallafall spenderat tid på att städa efter familjen och passat upp på sambon som varit sjukskriven. Tack gode att han började jobba igår igen höll jag på att säga men det sa jag inte. Fast jag fick ett sms av honom igår om att han saknade oss något otroligt. Det förstår jag för han har bott lite som på hotell senaste tiden och inte behövt lyfta så mycket som ett finger. Det är nog därför jag såg ut så här imorse...
Ja jag vet hur illa det är men försök själv vakna fräsch som en nyponros när du precis fyllt 31 år,har fyra barn,ett hem som stökas ned snabbare än ljusets hastighet och en blek liten sambo som nästan svimmar om han reser bakvagnen ur soffan. Nä jag gnäller inte,jag bara accepterar läget och tänker i tysthet att ja jag saknar sambon också...fast det är skönt att han är på bättringsvägen måste jag säga. Jag undrar hur mammor i allmänhet hinner med att noppa ögonbrynen. Jag som applåderade mig själv när jag hann både duscha och raka benen på fyra minuter i förrgår... men nu är tiden inne att jag tar tag i mig själv alltså för så här kan jag inte se ut alltså. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0