Nya planer och nya fynd...

Är inne på nästa rum som ska fixas iordning men ändrade mig lite på vägen.
Dottern är fortfarande så liten att hon inte har krav på att ha ett eget rum och varför ska då sambon och jag knöla in vårt sovrum i ena halvan av vardagsrummet? Nej vi flyttar in oss i hennes sovrum för hon sover ju ändå med oss fortfarande.
Därför har jag nu suttit och funderat på hur vi ska ha det därinne.
Det blir vitt och sedan en fondvägg som går att tapetsera eller måla över när hon vill ha rummet för sig själv.
Idag var jag på stadsmissionen och letade efter lampor och sängbord men det var så fullt av folk att det bara snurrade i huvudet. På väg ut så fick jag ändå syn på två små hyllor som jag tänkte kommer bli jättefina sängbord.
20 kronor styck kostade de.
Jag vet inte om jag ska måla om dem eller låta bli.
De är rätt söta som de är tycker jag.
Nu vill jag sätta igång att måla genast men sambon är iväg och köper färg så jag får vänta lite.
Roligt ska det bli iallafall:)
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0