Tjuvar på dagis...

I förrgår morse när jag lämnade min son på dagis så var det väldigt kallt ute så jag tog på sonen hans nya kängor. Under dagen regnade det så när jag sedan skulle hämta sonen var de ute på gården och han hade gummistövlarna på sig istället. Inget konstigt med det tills jag upptäckte att hans nya kängor inte fanns på hans plats. Inte fanns de någon annanstans på dagis heller. Någon har alltså stulit hans nya skor. Först blev jag lite chockad. Sedan blev jag sur och nu är jag vansinnigt förbannad.
Har inte fanskapet som stulit skorna lämnat tillbaka dem idag så tänker jag gå och köpa en stor väska,ett par nya kängor och ett hänglås att låsa väskan med. Jag tänker också hänga upp en efterlysning och titta misstänksamt på varenda förälder jag möter på dagis.
För jag är så arg!
EFTERLYSNING! Har ditt barn ett par blå/svarta kängor med kardborrband och går på min sons dagis så hoppas jag att du aldrig tar på ditt barn dessa när det ska till dagis för då ligger du risigt till i mina ögon.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0