När man ser sanningen i spegeln...

Jag glömde ta en bild på mig själv i förra inlägget så att jag har något att jämföra med senare. Ångrade mig grovt när jag såg bilden. Hade ärligt ingen aning om att jag ser ut så och är nog ganska motvillig till att lägga ut den så att även andra kan se den MEN sedan övertalade jag mig själv att det är nyttigt för motivationens skull så här är den:


Inte roligt. Flickan på sonens dagis hade nog inte synvillor som jag försökte inbilla mig när hon frågade om jag hade en bebis i magen i förrgår.
Det ser ju faktiskt ut som det och det är inte bra. Jag har ju ingen midja och förmodligen ett midjemått som ligger långt över gränsen för varning om risk för hälsan. Inte okej.
Tog en bild i profil också med lilla snuttan hängandes i byxbenet:

Har ingen blixt på kameran men man ser ju magen ändå.
Nu ska den och lite annat bort iallafall. Jag tänker inte ge mig.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: mallanfrallan

Har du gatt upp mkt i vikt nu? Va hande med turfandet? De verkade ju som du gillade de... Jag tycker inte du ser sa hemskt ut som du sager, men nar sma barn borjar fraga om du e gravid sa kanske de e dags att gora nat!! Jag tycker du e fin hur du an ser ut!!! Puuuusss

2013-09-17 @ 18:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0