Uppe så sent...

Ligger på soffan i min ensamhet och är hungrig och fryser framför Runaway Bride som går på tv.
Det är en riktigt tråkig film det och det får man kanske inte säga om en film som Julia Roberts medverkar i men det skiter jag i.
Jag gillar ändå julia Roberts.
Någon jag däremot inte gillar är han Hugh Grant.
Alla filmer jag sett som han är med i är ju sämre än sämst och den sämsta utav dem alla är ju den där han spelar mot Julia Roberts.
Fast varför jag sitter och funderar på sådana oväsentligheter så här sent på kvällen har jag ingen aning om.
Jag måste vara uttråkad helt enkelt.
Sambo fick ett infall för ett par timmar sedan och stack iväg på ett hemligt uppdrag och lämnade mig ensam och övergiven med tre små sovande barn, en sparkande bebis i magen och foglossning.
Fast foglossningen ska jag ju inte tjata om hela tiden så istället koncentrerar jag mig på min läskigt torra fotknöl på högerfoten som jag geggat in med barnolja i brist på bättre saker att sysselsätta mig med.
Åter till sambo.
Att han förmodligen lider utav någon psykisk åkomma som yttrar sig i impulsiva knasiga infall har jag misstänkt länge men priset tog han väl idag när han tyckte att han borde köpa en gammal lanthandel och öppna en egen butik och sprang iväg på det där hemliga uppdraget för att undersöka saken lite närmare.
Tur att jag vet att detta aldrig kommer bli någon sanning i verkligheten för annars hade jag kanske gått och blivit orolig men nu låter jag istället honom ha sina små drömmar ifred för drömma måste man få göra.
Fast nu kom han visst in genom dörren så nu ska vi titta på en förhoppningsvis lite bättre film än Runaway Bride.
Jägarna 2 har han hyrt, min käre sambo.
Dessvärre kommer jag inte orka titta på filmen för jag är väldigt sömnig men jag ska orka så länge som möjligt för sambos skull så att han inte tycker jag är världens tråkigaste fru.
Snaaaaarrrrrk.
TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0