skitdag...

Jag vet att jag sagt att jag inte skulle tjata om det.
Idag var jag hos sjukgymnasten och bara måste tjata om det iallafall.
Besöket kan beskrivas så här: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Jag fick lite massage i huvudet och nacken och ett program jag ska göra två gånger om dagen för att slappna av i käkarna, vilka nu är spända och förmodligen ger mig den där attans huvudvärken.
Thats it.
Foglossning ville hon inte höra talas om och undersökte inte saken alls utan tyckte bara att jag skulle använda foglossningsbältet eller kanske sjukskriva mig 50 procent.
Då fick jag psykbryt och började tjuta.
Kanske berodde det på hormoner men jag tror det mer berodde på att jag behövde gråta lite grann och tycka synd om mig själv i ett par minuter.
Jobbigt för sjukgymnasten men det kan hon ha.
Jag vet inte hur hon menar att 50% sjukskrivning skulle underlätta smärtor i rygg och bäcken och jag tycker det förslaget är stört.
Ja blir man sjukskriven så slipper man ju förstås en hel del ställningar som gör smärtan värre men hjälper mot smärtan gör det ju ändå inte och jag tycker den lösningen är ett sätt att försöka bli av med mig istället för att försöka hjälpa mig med problemet.
Imorgon ska jag till läkaren igen för jag tror jag drog på mig en urinvägsinfektion i lördags när jag var på jobbet.
Det var så jäkla kallt och snöade och regnade om vartannat samt hade jag lite mycket att göra så jag hann inte gå på toaletten på 3,5 timmar och det resulterade i att när jag väl skulle kissa sedan så kändes det som att kissa nålar.
Urinvägsinfektion...säkert...för det behövde jag precis just nu.
Imorgon ska jag även till barnmorskan och lyssna på bebisens hjärta för första gången.
TJINGELING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0