rörig hall...

Nu har jag tröttnat rejält på våran hall.
Hallen är ju det rum som ska vara välkomnande och se trevligt ut men hos oss ser det bara rörigt och stökigt ut med  kläder och skor huller om buller och ingen ordning på någonting.
Idag skulle jag egentligen till sjukgymnasten men hon var ju sjuk och ställde in mitt besök så då får jag väl ta tag i hallproblemet istället och planera ihop en lösning på stöket.
Dessvärre har jag inte en massa pengar att spendera så det får bli en liten makeover av man tager vad man haver saker.
Jag har tio liter vit väggfärg som jag har lust att kladda lite med men eftersom barnen är hemma och har lov så är tidpunkten för färgkladdande illa vald men planera hur jag vill ha det hindrar ju inte.
Jag tycker sådana där apdyra väggträd är riktigt fina och ett sådant skulle jag vilja ha i hallen men jag funderade på om man inte skulle ta och bygga ihop ett själv för det måste ju bli betydligt billigare.
Om man målar hallen vit så matchar det möblerna som jag redan har i svart och jag har fått för mig att svart och vitt skulle göra hallen lite mer dämpad och få den att inte se lika rörig ut.
Vad man ska göra åt klädstöket har jag fortfarande inte funnit någon lösning på men jag hoppas det kommer under dagen.
TJINGELING

Kommentarer
Postat av: zwampe

Hej!

Kikar in här lite hos dig=)

2012-01-15 @ 19:06:53
URL: http://zwampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0