En idé...

Jag har fått en ny idé i skallen som förmodligen inte är någon vidare bra idé,men hur jag än försöker så blir jag inte av med den.
Jag gillar ju att pyssla och sysselsätta mig med att göra om saker jämt och ständigt men eftersom vi bor i en hyresrätt så har jag dessvärre inte möjlighet att tillfredställa det där behovet fullt ut.
Jag har heller inte en massa pengar att slösa hur som helst.
Igår så skrev en av mina vänner på facebook att hon skulle sälja sin husvagn så jag kollade upp annonsen på blocket...mycket dumt av mig eftersom jag då inte kunde låta bli att få syn på ett annat gammalt skrälle till husvagn som var till salu.
Vet inte vad det är med mig men ibland när jag ser såna där gamla skruttiga grejer så blir jag helt lyrisk och hjärnan börjar banka där innanför pannbenet...
Ååååh en så söt liten skruttig husvagn, tänk om man skulle göra så och så och måla lite där,laga lite där och flytta lite på det och tapetsera lite där och ...
Ja och så kan jag helt enkelt inte sluta tänka på den där förblonkade husvagnen och sambon blir galen på mig och höjer rösten strängt efter att jag försökt förklara på minst 30 olika sätt varför vi absolut MÅSTE ha en husvagn.
Jag hör inte riktigt vad den negativa sambon svarar för jag har nog inte rensat öronen på länge men det lät som att han sa något som "dyrt","skatt","besiktning" och jag anar att han inte är så positiv som jag är iallafall.
Satte mig framför datorn och kollade bilder från husvagnsrenoveringar och näe det hjälpte inte mot suget, det bara satte igång ännu fler dumma idéer i skallen på mig.
Jag kan ju spara ihop till en skruttig husvagn själv i något år så kan ju inte sambon säga så mycket om jag skulle råka hitta en skruttig husvagn somjag råkar köpa när han inte är hemma.
Fast förmodligen skulle han bli väldigt arg den dagen jag skulle berätta det för honom även om han slapp betala kalaset.
Tjatade lite till och sambo mumlade något mer som jag inte riktigt kunde tyda men det lät som "dyrare än vad du tror" "gasol" "livsfarligt".
Ja jag vet.
Det är nog den dummaste idén jag någonsin fått i skallen.
Fast jag undrar ju förstås varför vi har dragkrok på bilen om den nu inte ska användas till något.
Hmmm...

Kommentarer
Postat av: mallanfrallan

Hahaa du e ju knasig, jag haller nog med sambon har, va tusan skaru me en husvagn till?? Se till a.fixa ett hus istallet sa har du ju alltid att gora :)

Svar: Ja vinner jag ett par miljoner så ska jag tänka över saken;)
lellebell.blogg.se

2012-07-15 @ 23:31:49
Postat av: Carro

Klart att du ska ha en husvagn. Gasolen behöver man inte oroa sig för det är bara att se till att göra en koll av den när man ändå besiktar

2012-07-24 @ 11:49:17
URL: http://carro107.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0