Mellansonens nya rum...

Nu är det mesta jobbet med mellansonens rum färdigt och det är bara lite småfix kvar att inhandla.
Jag är sjukt nöjd över hur enkelt och billigt det faktiskt gick att göra iordning rummet.
Nästan allting har jag fyndat på loppis och second hand, fixat och målat helt själv.
byrån som jag fick helt gratis och målade vitmed svarta döskallar...
...det lilla nattduksbordet för 15 kronor och en lampa för 25 kronor...
...mattan som jag fyndade på fb-loppis för 40kronor...
skrivbordet jag köpte på stadsmissionen för 70 kronor och mellansonens "dikesfynd" som vi hängde på väggen
och så sänggaveln som jag piffade upp med dekorationer från Ikea.
 
Jag är så nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0