Inte hämtat ur en inredningstidning precis...



Lite suddigt och mörkt men jag kan ju beskriva denna bild. Det här ska föreställa vårt matbord...det är där någonstans under BERGET av tvättade kläder som jag inte har pallat vika ihop.
Nu kommer ingen att tro mig men allt detta tvättade och torkade jag under gårdagen...det är alltså bara EN dags tvätt.
Visserligen så tvättade jag alla sängkläder också förutom våra vanliga kläder men ändå.
Jag fattar inte folk som orkar springa ned och tvätta i tvättstugan.
Skulle jag göra så och tvätta bara en gång i veckan så förstår ni ju själva att jag skulle behöva ett helt rum som tvättkorg.
Länge leve tvättmaskinen!!!...och torktumlaren förstås.
Trots att jag verkligen avskyr sysslan som jag ska göra nu-vika berget...så är jag ovanligt extremt överlycklig idag.
Grannen som jag nämnde i morse...skvallerkärringen som jag avskyr och som alltid ska ha koll på allt och alla SKA FLYTTA DEN 1:E AUGUSTI!!! Hurra hurra hurra.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0