Mer från hallen...

Hallen är ju inte bara det lilla utrymmet där man hänger kläder och ställer skor så jag måste ju lägga in en bild på min supersöta byrå som jag övertog av min vän Malin när hon flyttade till USA.
Jag gillar den byrån för jag tycker den ser lite prinsessaktig ut och så får man plats med mössor,vantar,kepsar och allt möjligt i den=)
Ramen ovanför köpte jag billigt på Gekås i vintras och jag har satt in någon bild men det ska in fler svartvita foton där.
Dagens projekt var nyckelskåpet som jag köpte på stadsmissionens second hand för typ en tia och som jag målade vitt i morse och så ville jag ha en text på men framförallt ville jag ha något rött på det eftersom det röda ska poppa upp i hallen som sagt.
Kom ju inte på någon bra text men så snodde jag en text som passar ypperligt bra i vårt hem som trots att jag faktiskt städar varje dag inte ser ut som att jag gör det så istället för att säga något om den saken så kan man ju skriva ursäkten på nyckelskåpet så det har jag gjort nu.
Ser lite ut som att ett barn varit och kluddat men det kan jag väl bjuda på...


Kommentarer
Postat av: Mallanfrallan

Sa bra att den kom till anvandning!!! :) du e sa pysslig, jag onskar ja vore mer som du bastaste pompisen.

2012-06-05 @ 16:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0