Morgonkonversation med Sessan...

Ja jisses vad krångligt att bloggen helt plötsligt blivit avancerad och man måste leta efter rätt ställe att klicka på för att skriva ett inlägg.
Helt plötsligt poppade det upp en massa kommentarer som jag missat.
Vet inte hur man svarar på dem heller men jag lär mig säkert.
Tar det bara ett halvår att lära mig hur min mobiltelefon fungerar så ska väl detta inte ta så värst lång tid heller.
Idag vaknade jag 05.30 av att Sessan ropade på mig.
-UUUUÄÄÄÄÄHHHH,UUUUÄÄÄÄHHH....
-Nä, vet du vad! Klockan är halv sex och jag har inte sovit färdigt ännu så du får faktiskt somna om,svarade jag.
Jag stoppade in nappen i munnen på henne för att hon inte skulle väcka Lillkryp och så stack jag ut i köket och fixade en flaska modersmjölksersättning som jag sedan gav henne.
Hon klunkade i sig den på två minuter.
-Så nu kan du ju somna om igen, sa jag.
Då log hon och flinade pillemariskt.
-- Nähe,inte det nä. Ska vi läsa aftonbladet så måste jag sätta på en kanna kaffe först.
Fick lite sprattel med benen som svar på det och går ut i köket.
-UUUUÄÄÄÄHHH!!!
-Va?
Tystnad.
Fixar mitt kaffe och sätter mig i soffan med Sessan brevid i mjukliften och drar fram aftonbladet på datorn.
-Ja,du Sessan...de där vargarna ska man passa sig för, de är ju vilda rovdjur.
-Iiiiihh,iiiihh,svarar hon.
-Men se här! Gå ned i vikt med LCHF det passar ju mig.
-UUUUÄÄÄÄHHH,UUUUÄÄÄÄHHH.
-Ja det är väl typiskt att man bara kan läsa det om man är plusmedlem,det irriterar mig med, säger jag och ger henne nappen och läser vidare om det nya köttfusket på ICA.
När jag läst klart så väntar jag på en reaktion ifrån Sessan så jag vänder mig mot henne för ett svar.
-snark,snark,snark.
Hon somnade.
Kanske inte är så intressant med köttfusk om man bara äter modersmjölkersättning?
Tingeling
 

Kommentarer
Postat av: Weronica

Hahahah! Vilket underbart inlägg! :)

2012-06-20 @ 09:09:32
URL: http://nanfaanlee.wordpress.com
Postat av: mallanfrallan

Hahha sa sot!! De later som samma konversation ja hade med eddie vid 5 i morse..

2012-06-21 @ 23:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0