balkongen...

Nu har jag rensat och röjt runt på balkongen.
Inköpt lite nya stolsdynor och bambupersienner för att inte bli grillad då det brukar koka ute på balkongen när solen ligger på.
Jag har faktiskt lyckats plantera i hela 64 liter jord bara på balkongen.
Jag köpte inga plantor detta året utan istället ska jag försöka med bara fröer och så får vi se vad det blir för resultat av det lite senare i sommar.
Jag har planterat fröer av smultron,purjolök,paprika,gräslök,dill,persilja,tomat,isbergssallad,blomman för dagen,luktärt,blomsterkrasse och så två krukor med en påse sommarblommor ,vad det nu kan vara...
Min vän J trodde inte ett dugg på att jag skulle lyckas få plats med allt på min balkong-stolar,bord,krukor och allt vad jag har men desto mer pessimistisk hon var desto mer bara måste jag ju lyckas och det tycker jag ju att jag har gjort rätt så bra.
Lite trångt är det förstås men mysigt iallafall.
Lite olika vinklar och vrår från balkongen...


Kommentarer
Postat av: mallanfrallan

gick de inte bra for nagra ar sen nar du planterade massa grejer pa din balkong?? de blir ju som ett vaxthus for de e sa varmt ;) hoppas du lyckas fa nat iaf....

2012-05-14 @ 13:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0