Snurrigt...

Har helt glömt bort att jag ens har en blogg? Jag är upptagen med saker jämt och då blir det så här. Igår t.ex. Var jag upptagen med att rensa ut alla skåp i köket. I alla lådor och skåp var det rörigt och ett skåp var fyllt med gamla räkningar och tidningar. Jag hatar sådant stök. Jag rev ut allt som fanns i skåpen på golvet och skurade inuti skåpen. Sedan var skåpen fina men golvet helt rörigt så jag sorterade allt och det tog flera timmar. Så håller jag på jämt. Städar på ett ställe och stökar ned ett annat samtidigt. Jag önskar att det var lite mer ordning och reda på mig men det hjälper inte hur mycket jag än anstränger mig. Problemet i de flesta fall är att jag inte kan koncentrera mig på en sak i taget utan påbörjar minst 10 saker samtidigt och hinner inte med alla så tillslut blir det bara kaos. Som nu t.ex. Här sitter jag och bloggar , samtidigt som jag ska plocka ur diskmaskinen,lägga fram kläder till de stora barnen,göra frukost,tvätta en maskin eftersom jag och Sessan har tid på barnhälsovården idag så jag hinner inte senare, och mitt i allt sitter jag och letar efter ett par vinterkängor på nätet, då jag varit helt besatt av dessa i snart två år men tycker de är för dyra så jag har väntat på rean. Nu är de nedsatta med 700 kronor och det är mycket pengar men fortfarande är de tokdyra så jag velar på om jag verkligen vill ha dem så mycket fast jag vet att jag vill men får dåligt samvete av att lägga hutlöst mycket pengar på något som bara är till mig själv. Ja ni ser ju själva hur det snurrar i skallen och varför saker och ting blir kaos i min närhet...Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0