Tillbaka på jobbet...

Idag ska jag då arbeta min första kväll på över ett år.
Jag som är kvällstrött och annars somnar tidigare än vad jag kommer sluta jobbet idag. Fast förr hade vi mycket att göra på jobbet om kvällarna och då hann man inte känna sig sömnig. Hoppas att arbetsuppgifterna har ett jämnt flöde och att man inte behöver stressa för mycket...
För övrigt tycker jag att första arbetsveckan har gått bra och det har fungerat smidigt både på jobbet och här hemma även om jag känner att jag inte alls har samma tid till att städa och hålla ordning här så har ju stökandet minskat mycket eftersom barnen inte är hemma lika mycket.
Idag lämnas de små barnen på dagis klockan 11 och då har jag några timmar på mig att städa ifred och det är jag inte alls van vid så det här ska nog gå riktigt bra.
Jobbångesten är försvunnen och rutinerna har kommit igång :)
tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0