En riddare utan vaskrensare...

Jag älskar min sambo. Ibland älskar jag honom ännu mer. När man letat runt halva kvarteret efter en vaskrensare för att det där stoppet i toaletten liksom inte går att ignorera när skiten närmar sig kanten på toasitsen och man känner att nu jäklar blir det dyrt. Då kommer han utan vit häst och bara kör ner nävarna i kröken. Det är äkta braveheart. Kan inte med ord beskriva hur högt jag älskar min sambo. Jag kan inte heller med ord beskriva hur många liter tvål det krävs för att en riddare utan häst ska få sova i samma säng som mig inatt. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: mallanfrallan

Hahaaa!!! Ja jisses! Varan toa blir de stopp i var a varannan dag, inte sa jakla mysigt nar skitvattnet bara stiger a man far lite smatt panik ;) Sicken jakla braveheart din kara alskling e!!! :)

2013-02-12 @ 03:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0