Jag ger upp...

för det kan fan inte vara annat än jäkelskap när sambon ringer när han ska vara på väg hem från jobbet och har blivit stoppad utav polisen för att han inte har betalat bilskatten. Lägg av! Det var ju inte ens länge sedan vi betalade det är jag nästan helt säker på. Jag säger nästan för man ska aldrig vara för säker. Jag säger också: snälla polisen ta de jävla regskyltarna. Ta hela jävla bilen om ni vill bara min sambo kommer hem NU för jag orkar inte ta all pessiness själv. Måste ju ha någon att dela med liksom. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Malin

Shit vilken skit dag du har haft idag, du får vara pessi helt legalt!!! Hoppas din dag imorgon gottgör idag. Kramen.

2013-01-22 @ 20:46:36
URL: http://www.malinpalinsdag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0