Pessiness del 2

För att inte tala om hur många barn utav 4 som just nu är krassa i magen... så kan man säga hälften. Eller de som bär blöja. Eller ett par helt enkelt. För att när det är pessiness så är det lika bra att ta i ordentligt. Ungefär som att det inte räckte med lingonvecka och annat jäkelskap när man är sur och sne. Vi kan ju för att vara lite positiva låtsas att jag faktiskt duschade när jag sa att jag skulle göra det imorse men det skulle vara att ljuga. Eller inbilla sig. Sessan fick nämligen utbrott och därför hann jag inte duscha så jag tänkte göra det när småttingarna sov middag vid 12-tiden. Om de hade gjort det alltså. The pessiness vill inte ge upp. Jag är en bitter surkärring precis som tanterna i mataffären som alltid ställer kundvagnen snett i gången så att ingen kommer förbi. Hääregud nu får jag ge mig. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0