Vadå Nyhetsmorgon?

Kaffe och Nyhetsmorgon. Nu har jag senaste tiden sett Niklas Strömstedt i rutan prata om sig själv lite för ofta. Jag undrar vad den killen har för nyhetsvärde 2013 eftersom han syns så ofta. Det största som hänt i hans karriär måste ju vara att han var delaktig i låten som kopplas ihop med fotbollsbronset Sverige tog i USA år 1994. En låt som inte ens var bra då enligt mig iallafall. Två gånger har han nu suttit och pratat om sin karriär i rutan på bara några månader.Jag kan inte tänka mig att någon tycker det är så intressant. Är det så att han får hoppa in när någon är sjuk eller har det något med att göra att hans fru jobbar på tv? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0