Vägen ur pessiness.

Igår kväll slutade min laddare till telefonen att fungera. Utan någon anledning. Förmodligen bara för att jäklas. Gaaaah! Jag blir så trött att jag slutar bry mig för när man är pessi så går ju precis allting fel hela tiden vilket ytterligare bevisar att jag har rätt i det jag brukar säga,nämligen att negativa människor bara gör saker värre. Japp. Registreringsskyltarna ligger nu hos polisen. Det positiva är att de faktiskt ringde och lovade att inte slänga dem så Jag måste ju säga att de vill väl iallafall för de får slänga dem om de vill. Idag ska skatten betalas (de hade nämligen rätt om att den inte var betald för den skulle betalas i november). Fast vem håller koll på sånt om man inte har fått någon räkning liksom? Tur jag har världens charmigaste sambo som till och med polisen inte riktigt kan motstå fast att han ger dem lite problem då och då genom ren otur enligt han själv. Jag skulle kanske säga hälften otur och hälften misstag. Idag är jag iallafall inte lika pessi men jag har inte kunnat gå utanför dörren den här veckan och då mår jag inte så bra så jag behöver en promenad snarast möjligt. Då kommer allt bli bra. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: mallanfrallan

Ja den dar pessi skiten blir bara varre om man e negativ, da hander de alltid massa trakigt. som att barnen blir sjuka el nan av ungarna spiller mjolk VARENDA gang dom far ett glas, eller att bilen gar sonder, eller att man far en ovantad rakning, el mens. Jag forsoker va positiv men ibland bara kanner jag mig som varsta bitterfittan som bara vill gnalla. A da brukar jag titta pa Sally Santesson pa youtube a blir genast glad! :)De finns ju alltid nan som har de varre an du brukar jag tanka...

2013-01-25 @ 17:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0