Jun. 07, 2013

Familjen firade Sveriges nationaldag på Tivoli i Köpenhamn. Vi är ju lite familjen annorlunda så det passade ju bra att åka till Danmark för att fira Sverige liksom. Eftersom sambon är väldigt sjuk och svag var jag lite orolig att det skulle bli för mycket för honom med resan och kände att jag kanske tog mig vatten över huvudet när jag ensam skulle fixa alla fyra barnen på tåg och tivoli men jag måste stolt säga att mina barn är helt underbara och var snälla och lyssnade på mig hela resan så pappsen kunde bara ta det lugnt utan att rycka in och hjälpa mig med skrikande barn eller något annat han inte borde göra för tillfället.

Han behövde bara sitta och ta det lugnt,samt ställa upp på att fotas med barnen trots att han just nu inte riktigt hade lust då han ser ganska illa ut av omständigheterna.

E som brukar vara full utav hyss satt faktiskt på sin plats hela resan han också förutom ett toabesök i halvtimmen:)



Sessan satt mindre still utan klättrade på stolarna då och då men det får man när man är liten och nyfiken på världen. Tåg går fort så man måste ju se hur fort;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0