Rensat...

Min telefon har pajat och vägrar ladda så nu har jag norpat sonens xperia och har varken mina egna appar,en uppdaterad facebook eller tålamod.
Xperian låter klick,svisch och brrr så fort jag vidrör den eller en ny sida öppnas trots att jag stängt av knappljud och vibra tioner under inställningar.
Det är otroligt irriterande och får mig att känna mig oteknisk och korkad.
Jag har iallafall glädjen att berätta att allt skräp som jag har sorterat ut ifrån hemmet och förvarat på balkongen i väntan på att sambon ska köra det till tippen äntligen har fraktats bort.
Det tog några månader och sambon var varken glad eller tacksam över att bli av med trasiga sängar och grejer men det var det värt:)
Han muttrade och kallade mig jobbig tjatkärring men det var det också värt.
Jag slängde inte allting.
Det som inte är trasigt men jag inte vill ha tänkte jag försöka bli av med på loppis.
Får jag ihop några kronor så kan dessa återanvändas i hemmet och kanske bli till ny tapet i köket eller så...
Det som inte blir sålt kan jag ju skänka till stadsmissionen för där blir saker sålda ändå.
Alla gamla barnkläder har jagredan skänkt dit och alla mina klänningar som jag är för rund för att kränga på mig.
Saknar de inte ett dugg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0