Har börjat piffa lite...

Det blev ännu en gång inte som jag tänkt mig.
Sonens jäkla loftsäng (Tromsö ifall någon behöver varnas för att köpa den) går inte att skruva isär då skruvarna har delat sig inuti skruvhålen.
Jag ställde då in en bäddsoffa men den var alldeles för stor och klumpig så tillslut fick det bli en vanlig säng ändå.
Grejen med loftsäng var ju att skrivbord skulle få plats men nu är det som det är och jag får helt enkelt klura ut en annan lösning på det problemet.
Ett annat problem är vilken stil rummet ska vara i.
Så här har jag fått ihop det tills nu:

Lite tråkigt om jag ska vara ärlig.
Tyvärr har jag inte tid att pyssla med detta för tillfället då jag måste passa på att städa nu medan barnen sover middag men om någon har någon bra ide om vad jag ska göra här så dela gärna med er för min skalle orkar inte piffa just nu.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0