Nästa projekt...

Jag har ännu inte bestämt mig för vilket nästa rum att göra iordning ska bli.
Det som är i störst behov är pojkarnas rum där tapeten lossnade från väggen vid fönstret, och vi akuttapetserade en covertapet som är mycket tjockare än tapeten i resten utav rummet.
Vi målade tapeten med färg vi hade över och det räckte inte till hela så halva rummet är ljusblått och halva är grått.
Det är svårt att bestämma sig för hur det ska se ut eftersom de är två som delar.
Jag tänkte mig en fondvägg men rummet är så avlångt att en kortsida inte skulle synas särskilt mycket.
Tapetserar man en utav långsidorna så kommer det kanske att se lustigt ut men det är dessvärre den bästa tanken jag har kommit på än så länge.
Jag tänkte mig att någon utav de här tapeterna skulle bli fondväggen:


Resten utav rummet ska bli vitt.
Jag tänkte även lägga golv och det får bli billigt clickgolv i eklaminat.
Längre än så har jag inte kommit ännu.
Eftersom jag hoppas kunna spendera lite mer tid på jobbet än vad jag gjort nu då barnen varit sjuka hela tiden så kommer jag inte ha massor med tid eller ork till detta projekt och därför kommer det bli ett långtidsprojekt där jag gör en sak i taget när jag har tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0