Bästa fyndet till vintern!

Fortfarande sjuk och eländig men också uttråkad så igår tog familjen med mig till stadsmissionens second hand. Tur för mig. De hade fått in ett stort parti med skor ifrån en affär som gått i konkurs så splitternya vinterskor såldes för 100 kronor paret. Hittade inte rätt storlekar till hela familjen men jag själv och två utav sönerna får i vinter knata runt i dessa:

Enligt ursprungliga prislappar skulle de tillsammans kosta 1730 kronor men nu betalade vi istället 300. Det var ju inte bara ett fynd utan en lättnad för plånboken. Det är alltid så dyrt att vinterutrusta familjen med overaller,jackor och skor så jag är rent av lycklig för detta fynd! Resten av vinterkläderna tror jag att vi besöker Gekås i Ullared för att inhandla så ingen kan påstå att man inte är ekonomisk...
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0