Jag vill inte gnälla men jag bara måste...

Sambon vaknade 8:45 imorse och drack kaffe,läste tidningen och berättade hur otrevlig,sur och gnällig jag är. Jag tog då upp hur missnöjd jag är med hans del i städandet trots att han vid införandet av städschemat gick med på att sköta detta. Till sitt försvar sa han att jag inte heller är så himla duktig på att städa utan mest latar mig. Eftersom jag känner till hans löjliga försök till att försöka psyka mig "3-åringtrotsarmammastyle" så har jag förberett mig och dokumenterat bevis.
Detta är hallen dagen efter sambons "städning":

No comments...
Detta är hallen efter min städning:

Det är konstigt. Jag förstår inte att jag som bara latar mig kan trolla bort stöket utan att göra något. Likadant i vardagsrummet. Sambon som verkligen gör allt han kan fick rummet att se så här hemtrevligt ut:

Medan jag som inte gör någonting hemma fick det att bli så här hemskt:

Fy vad dålig jag känner mig. Sambons psykning fungerade verkligen...
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0