Positivt tänkande...

I torsdags var jag på en föreläsning om positivt tänkande.
Det var ju snällt utav chefen att skicka oss anställda på en sådan tycker jag.
Fast smart var det inte.
Snart är det nämligen dags för lönesamtal och på den där föreläsningen fick vi lära oss att man ska gå in i situationer med en vinnande inställning.
Man ska säga saker till sig själv som "jag är bäst" "jag är grym" och "jag äger" och man ska liksom ge sig fan på att nå sina mål och bara se möjligheterna.
Så nu är jag liksom oslagbar, oersättlig och förtjänar en rejäl löneförhöjning.
Hoppas att inte chefen också gått på samma föreläsning bara...

Kommentarer
Postat av: emelie

I risk att låta negativ så tror jag hon har det! Den andra chefen maria var med när vi hade! Men desto större anledning att tro på sig själv! ;)

2014-02-15 @ 08:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0