Sjuk...

Har i över en vecka vaknat varje dag med huvudvärk.
Det går över och kommer tillbaka och jag vet inte vad i helsike problemet är.
Har förutom det varit lite småsjuk i halsen,i näsan,i ryggen och lite upp och ned illamående.
Tanken slog mig att jag skulle kunna vara gravid men sedan kom tecknet på att jag inte var det och då fick jag feber också.
En jäkla grad feber.
Nu struntar jag i det och kör på som vanligt istället.
Exsambo har blivit med hus på Öland.
Mycket gammalt litet hus till och med och I love it!
Inte för att jag ska bo där men för att jag har fått fritt fram att budgetrenovera stället och det kommer bli så fint om det går som jag vill.
Har planerat rum för rum och gjort små inspirationsbilder som jag ska visa exsambon imorgon.
Han kommer bli nöjd:)
Nu ska jag försöka somna...med huvudvärk så det blir väl som igår att jag låg vaken trots att jag är tröttast i stan.
Imorgon...då jäklar ska värken vara borta. punkt. godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0