Smälta in...

Idag är det albansk fest i grannstaden.
Det är meningen att familjen ska gå dit.
Inte för att jag är alban men mina barns pappa är ju det.
Alltså är ju mina barn också det, åtminstone till hälften.
Som svensk på en albansk fest känner jag att det är bra att smälta in.
Så min plan är att matcha...


Detta är den albanska flaggan.
Alla albaner jag känner älskar den flaggan så om jag klär mig så här:


ja då har jag förberett mig så gott jag kan.
Imorse dök också den här upp på min haka väldigt lägligt:

Jag syftar inte på blekheten utan den fina röda finnen.
Positivt: Jag är en jäkel på att matcha.
Negativt: Jag har alldeles för svårt att smälta in men jag bjuder på det för jag har alltid roligare när jag är den jag är;)

Kommentarer
Postat av: Mallanfrallan

Va fint har du har, fin farg a jattesnygg langd! :) Kalasbona! Hoppas ni hade roligt pa festen! Bella hade samma problem med en finne, i onsd skulle dom ta varkort i skolan, a jisses, pa morgonen hade de dykt upp en skitstor finne brevid nasan, vi forsokte med concealer, mem jag tror dom kan retoucha, s adom tar bort den. Hoppas jag!!!

2014-03-14 @ 14:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0