ring,ring...

-ja hallå.
-hej jag ringer från DN och blablablabla....blablabla...blabla så ska vi starta din prenumeration på måndag eller vill du vänta till veckan därpå?
-har jag sagt att jag vill prenumerera på eran tidning va?
-jaha du vill vänta en vecka då?
-nej jag vill inte ha skiten alls,hejdå.
-men du betalar ingenting förutom på helgerna och vi kan börja på måndag om du vill.
-neeeeeej. neeeeeej. N E J. Förstår du eller ska jag ta det på engelska?
-det kostar ju bara 1488kr sammanlagt.
-Men vad i HELVETE! NEJ SÄGER JAG JU.
- Okej men tack för samtalet då. klick.

Jag är sjukt trött på telefonförsäljning, det borde fanimej vara olagligt.
Vill jag ha något så går jag och köper det själv.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: ingbac44

Håller med. Nu har 3 olika ringt från Tele2 och jag sa åt dom att ett nej är ett nej, men det verkar dom inte fatta.

2012-06-05 @ 19:29:12
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0