"Tantgympa"

Man måste ju ta en bild på hur man ser ut innan man ska gå ned i vikt, så här är jag idag.
Hann inte motionera i morse men igår kväll tog jag en promenad med barnen ned till stranden och där hölls ett motionspass tantgympa.
Jag studerade deltagarna en stund och det såg ju inte så jobbigt ut att hoppa så här i några minuter.
Tänkte att jag kunde göra likadant fast här hemma på vardagsrumsgolvet eftersom jag inte kan sticka iväg på joggingrunda förrän sambo kommer hem från sin äckliga fotbollsmatch.
Så jag hoppar en stund...
Nja det var inte så farligt jobbigt men ändå lite jobbigare än vad jag först trodde.
Måste nog ha lite mer respekt för tanter på tantgympa i fortsättningen...
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0