Målat färdigt...

Jag köpte ett litet skåp med lådor för några månader sedan,för 40 kronor på stadsmissionens second hand.
Min idé var från början att det skulle bli ett skåp för barnens leksaker som man kunde måla i starka färger men sedan blev projektet vilande i slutet av graviditeten och idag som först tog jag tag i det igen men istället för färgglad leksaksförförvaring blev skåpet nu klädförvaring/minigarderob till min nyfödda lilla prinsessa.
Bilderna är otydliga och suddiga eftersom jag inte lyckas överföra bilder till datorn och därför får nöja mig med webkameran.
Skåpet målades vitt och sedan målade jag som dekoration små fjärilar och små prickar i rosa och lila på framsidan av luckan och lådorna.
Ganska fint fynd för 40 kronor och lite jobb tycker jag!

Kommentarer
Postat av: PJAK

Riktigt fin prinsessförvaring!



2012-04-02 @ 13:32:50
URL: http://pjaksliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0