Mellansonen- stark som stålmannen

Har inte uppdaterat på ett tag nu igen men inget sådär väldigt intressant eller roligt har hänt så det gör inte så mycket. Om man inte räknar mellansonen och hans roliga uttryck förstås för de har jag skrattat åt. Igår på väg hem ifrån skolan t.ex. Son:-mamma,gå lite fortare för jag måste verkligen gå på toa! Jag:-ok men om du är så kissig borde du gått på toa i skolan. Son:- Vet du vad? Bajs är MYCKET starkare än vad rumpan är och nu är jag faktiskt riktigt bajsnödig. Jag:- oj då nu får vi springa lite då för bajsolyckor är värre än kiss alltså. Son:- inte springa,vi kan gå lite snabbare bara för jag är starkare än både bajset och rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0