Är det bara jag?

Eller finns det dagar då alla sprungit runt i hemmet och städat en hel dag,rum för rum medan barnen kutar runt och snubblar på dammsugarslangen,klättrar på en stol upp på köksbänken och river ut ris över hela golvet för att du klantigt nog glömde ställa in det i skåpet medan du lagade ris & kycklinggryta samtidigt som du efterdiskade en hög med disk som inte blev ren i diskmaskinen och minsta ungen har klättrat in i sopskåpet och sorterar fint ut bananskal och kladdiga snorpapper i högar på golvet och en unge hoppar i soffan och skriker hur dum storebror är medan storebrodern sitter fastklistrad vid datorn och skriker tillbaka till den andre hur jobbig han är? En sådan dag har jag haft idag och jag vet att alla har det då och då. Min poäng i det hela är bara så enkel att jag vet hur dumt och fult det är att röka och jag skulle gärna vilja sluta med sådana dumheter men inte just idag för idag vill jag bara sätta mig på balkongen och dricka kaffe och ta en cigg i lugn och ro i fem minuter. Det är det jag gör nu och jag gillar det massor:) host host tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0