En inte så bra idé...

iallafall för min del var att jag för några månader sedan färgade håret. RÖTT. Ingen bra ide precis när solen börjar visa sig och det nu har solblekts till nyans pippi långstrump. Vad ska jag egentligen göra nu? Färgar jag över det brunt så kommer även det bruna blekas,bleker jag det så blir det ju knappast blont utan någon annan knasig missfärgning...

så här rött såg det ut från början. Även här missfärgat då mitt hår inte har en färg utan olika från början men nu ser det ut så här:

Riktigt dassig,grå-orange-vetetusan. Inte roligt iallafall. Kanske går jag och köper mig en hatt. Det kan vara bra både mot soleksem och dåliga hårmånader. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: mallanfrallan

Meeen sa rott forsoker jag fa de hela tiden!! Men de blir aldrig som de ser ut pa paketet ju... sist fargade jag brunt bara for ja va sa trott pa de roda som tvattats ut a sag mer ut som nan hade haft ketchup krig a jag hade statt i mitten....

2013-06-01 @ 16:51:08
Postat av: Madelene

Köp färgbomb för håret! Ett måste om man e rödhårig, finns hos frisörer, som en inpackbing med pigment i fungerar super!!

2013-06-04 @ 11:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0